Mommy Care

Магазин

Доставка и връщане

Условия за Доставка и Връщане

Скъпи клиенти,

Поръчаните продукти се доставят в цялата страна, чрез куриер на Speedy до офис или адрес на получателя. Клиентът използва услугите на доставчика, посочен от www.mommycare.bg без опция да избере друга фирма за доставка.

Продуктите са в оригиналната си опаковка от производителя.

Можеш да избереш доставка по един от следните начини:

  1. Можеш да поръчаш доставка до най-близкия офис на Speedy и да вземеш пратката в удобно за теб време.
  2. Можеш да поръчаш доставка до личен адрес.

Mommycare.bg приема рекламации в срок до 14 дни от датата на закупуване и при запазен търговски вид и ненарушена оригинална опаковка за съответния продукт.

Клиентът има право да откаже получаването на заявената стока при наличие на дори само едно от следните условия:

  • Доставените артикули очевидно не съответстват на поръчаните
  • Клиентът желае замяна на поръчаните артикули
  • Клиентът желае да върне поръчаните артикули

Замяна на поръчана стока се изпълнява след заявено по имейл или телефон желание за замяна не по-късно от 14 дни от датата на получаване на стоката.

Всички транспортни разходи по време на доставка/замяна/отказ от пратката за сметка на клиента.

В случаите на замяна или връщане на доставена стока, артикулите следва да се върнат в запазен търговски вид, с ненарушени оригинални опаковки и придружени от оригиналните документи – фактура или стокова разписка, касов бон.

Стоката, подлежаща на замяна или връщане, се изпраща от клиента на адреса в товарителницата от Speedy (секция Подател).

Когато клиентът желае замяна или връщане на стоката, транспортните разходи до посочения адрес са за негова сметка.

Възстановяване на платените суми: При плащане с наложен платеж, сумата за върнатата стока се изпраща на посочения от клиента офис на Speedy.

Mommycare.bg има право да не възстанови заплатената сума, ако е нарушено поне едно от посочените условия за връщане на стока.